ما را در سایت حس باران دنبال میکنید
برچسب: تو این حس و حال عجیب, نویسنده: بازدید: 83 تاريخ: يکشنبه 11 مهر 1395 ساعت: 2:53
دو جا تماس گرفتم برای کارآموزی مسیرشون از خونه دوره خی یه چندماهی رو میشه باهاش کنار اومد یکیشون که با روی باز پذیرفت و گفت بیاید اینجا رو ببینید اگه دوست داشتید مشغول شید.
امشب و فردا رو باید کلی خلوت کنم و برنامه بچینم و یه مشورت مجازی هم با داداش انجام بدم
امروز همه میگفتن امروز روز آخرشه ساعتای آخرشه ... دیگه واقعا روز آخر بود ولی حیف رئیس رفت و نشد خداحافظی کنم باهاش. به همکارم قول دادم یک شنبه بیام دیدنش و البته بقیه هم بگن باز که این اومد :))
حس باران...ما را در سایت حس باران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: يکشنبه 11 مهر 1395 ساعت: 2:53